IES La Foia: Viatge a Londres

Idiomas / Languages

lunes, 10 de marzo de 2014

Viatge a Londres

Del 27 de febrer al 2 de març.
Alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO se'n vam anar de viatge a Londres. Dijous 27 de febrer arribàrem a l’aeroport a les sis de la matinada, començava a fer-se de dia i vam veure els primers raigs de sol. Les maletes i molta il.lusió pels quatre dies que ens esperaven a Londres. Ens acompanyaven Emma, Irene i Rafa, tots tres professors d’anglés i tot siga dit de pas tres professors que ens van cuidar molt bé.
New Linden Hotel era una meravella, i eixe mateix dia anàrem al Hyde Park on donàrem de menjar als corbs i a les gavines, férem fotografies I passejàrem. També aquella vesprada visitàrem al Natural History Museum on ens va impactar la maqueta d’un dinosaure robòtic a tamany real. Després agafàrem el metro en direcció a Covent Garden on vam sopar. Eixa mateixa nit la televisió anglesa ens va entrevistar i va ser una experiència molt divertida.
A l’endemà, el dia va amanèixer nubolat, pel matí va manar al Buckingham Palace on vam vore el canvi de guàrdia. Després de dinar vam anar cap a Trafalgar Square i de camí férem fotos al Big Ben. En Trafalgar Square vam visitar la National Galery on vam conèixer famossísimes obres com Els Girasols de Van Gogh i els Nenúfars de Monet. A continuació anàrem a peu a London Eye on vam gaudir d’unes espectaculars vistes de tota la ciutat. Agafàrem el vaixell que ens dugué pel riu Thames, fins al port elevadís Tower Bridge.
Dissabte de matí anàrem a una mercat d’antiguetats anomenat Porto Bello, un lloc molt tradicional de Londres. Allí vam fer la majoria de les compres. Després agafàrem el metro fins al Btritish Museum, un dels més grans museus del món ple d’antiguetats com Cleopatra’s mum, la pedra Rossetta i moltes antiguetats, tresors de molt valor històric. A continuació directes a King’s cross on està el famós anden i a la tenda de la mítica saga Harry Potter. De nou amb metro se n’anàrem a una preciosa plaça Picadilly Circus i d’allí anàrem a Hamleys vam interactuar amb bona cosa dels joguets que ens van deixar. Tot seguit anàrem a la tenda oficial de m&m’s, només n’hia ha quatre en tot el món! Allí compràrem, ens férem fotos i com no? Menjàrem els xocolatets.
I finalment l’ultim dia aprofitàrem per fer les últimes compres i agafàrem l’autobus fins l’aeroport de tornada a casa.
Ha sigut una experiència única que sens dubte sempre recordarem. Volem donar les gràcies a Irene, Emma i Rafa perquè sense ells aquest viatge no haguera sigut realitat. Com diríem en anglés, ha sigut un “amazing trip”.